Firmowa centrala telefoniczna
Biznes Technologia

Jakie zalety mają centale voip?

Centrale voip umożliwiają przedsiębiorstwom nie tylko zdecydowanie szybszą, a także bardziej efektywną wielokanałową komunikację z klientem przez Internet.

Czym wyróżnia się centralka voip?

Koniecznie należy również podkreślić, że centralka voip pozwala firmie na zredukowanie kosztów nie tylko przez ograniczenie liczby linii telefonicznych, ale również samej instalacji. Jak wiadomo w przypadku stacjonarnej centrali przedsiębiorstwo będzie bazowało na urządzeniu postawionym w biurze. Z kolei centrala wirtualna opiera się na połączeniu do Internetu.

Zwiększenie efektywności sprzedaży

Omawiana centralka telefoniczna pozwala przedsiębiorstwu na zdecydowane podniesienie jakości, jeżeli chodzi o obsługę klientów. Firma może bowiem oszczędzać na kosztach połączenia. Łącze internetowe jak wiadomo ma znacznie niższą cenę za połączenie w porównaniu do centrali analogowej.

Wirtualna centrala telefoniczna pozwala także przedsiębiorstwu zadbać o zdecydowanie lepszą obsługę klienta. Możliwe jest bowiem zbudowanie praktycznie dowolnego scenariusza, jeżeli chodzi o kierowanie połączeń. Ponadto firma może zdecydować się na wykorzystanie różnych strategii związanych z kolejkowaniem rozmów dzięki ścieżce IVR.

Kolejnym atutem tego rozwiązania jest opcja organizowania danych. Wirtualna centrala telefoniczna VoIP pozwala na połączenie z systemem CRM, który z kolei pozwala na zdecydowanie lepszą organizację obsługi poszczególnych klientów.

Możliwość wdrażania i administrowana bez żadnych zmartwień

Firma nie musi się w ogóle przejmować ewentualnym wdrożeniem. Koniecznie należy zaznaczyć, że konfiguracja centrali telefonicznej VoIP będzie zdecydowanie najmniejszym problemem. Centralka VoIP jest bowiem dostępna w chmurze i działa na zasadzie usługi abonamentowej.

Przedsiębiorstwo nie będzie również potrzebowało praktycznie żadnej infrastruktury. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu, a także telefonem. Ponadto omawiana wirtualna centralka VoIP będzie zlecona jako zewnętrzna usługa. Użytkownicy nie muszą zatem w ogóle przejmować się jej serwisem.

Analizowanie oraz raportowanie

Ogromną zaletą centralki voip jest możliwość samodzielnego generowania w wybranym momencie statystyk, billingów, a także różnego rodzaju raportów. Klienci cenią sobie również eksportowanie i importowanie książek telefonicznych. W ten prosty sposób przedsiębiorca będzie miał zupełnie inne spojrzenie na komunikację w swoim przedsiębiorstwie.

Ponadto wszystkie rozmowy mogą być rejestrowane dzięki wykorzystaniu do tego celu praktycznie nielimitowanej przestrzeni dyskowej. Zagwarantuje to tym samym ogromne bezpieczeństwo rozmówcom, gdyż nie będą rejestrowane wrażliwe dla nich dane.

Jakie są największe zalety wirtualnej centrali telefonicznej?

Do zdecydowanie najczęściej wymienianych atutów omawianego rozwiązania koniecznie należy zaliczyć znacznie lepszą komunikację, a także automatyzację. Nie można również zapomnieć o świetnej informacji. Klient ma bowiem możliwość pozostawienia ważnej wiadomości na poczcie głosowej albo uzyskania informacji w jakich godzinach pracują konsultanci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.