Mężczyzna zaczyna prowadzenie kampanii Google Ads w firmie
Marketing

Prowadzenie kampanii Google Ads – samodzielnie czy z agencją marketingową?

Artykuł sponsorowany.

Reklama internetowa to obecnie jedna z najpopularniejszych form promocji produktów i usług z niemal każdej branży. Dociera ona do ogromnej liczby użytkowników, znacznie zwiększając potencjał sprzedażowy w porównaniu z tradycyjnymi metodami.

Kampanie Google Ads to przykład reklam, które cieszą się w ostatnich latach dużą popularnością. Nic w tym dziwnego, doceniane są za szybkie i skuteczne działania zwiększające sprzedaż, dużą elastyczność w działaniu i atrakcyjny model rozliczenia.

Bycie widocznym w Internecie to dziś podstawa, a reklama internetowa to najlepsza droga do zwiększenia sprzedaży i dotarcia do nowych odbiorców.

Warto zainteresować się wdrożeniem kampanii Google Ads dla swojego biznesu. To rozwiązanie dobre zarówno dla małych, początkujących firm, jak i tych większych, znanych już na rynku. Cechuje się dużą elastycznością, która pozwala dopasować ofertę reklamową do określonego typu odbiorców. Kampanie Google Ads mogą występować w różnych atrakcyjnych formach – grafik, haseł, czy video.

Kampanie Google Ads – samodzielnie czy z agencją marketingową?

Z pozoru narzędzie Google Ads wydaje się bardzo proste w obsłudze. W wielu firmach panuje więc przekonanie, że wydatki na specjalistyczną agencję marketingową to zbędny koszt. Oczywiście, nawet laik może nauczyć się obsługi platformy, jednak często to zdecydowanie za mało, aby wyciągnąć jej pełny potencjał. Dopiero doświadczony specjalista będzie w stanie zoptymalizować narzędzie tak, aby przynosiło jak najlepsze wyniki. Agencja marketingowa dopasuje działania pod określone cele biznesowe oraz budżet i będzie wstanie osiągnąć wymierne efekty szybko i skutecznie. Jak podkreśla Mateusz Parucki z agencji marketingowej Ciekawa Strona, taka inwestycja szybko się zwraca.

Często to źle poprowadzona kampania Google Ads może być bardziej kosztowna niż pomoc specjalisty. Niestety, w przypadku osoby początkującej, ryzyko popełnienia błędów jest bardzo wysokie. Dotyczy to chociażby wyglądu, dobierania fraz i miejsc oraz dostosowywania reklam do grup docelowych.

Specjaliści wiedzą jak skonfigurować reklamę, czy jakich wykluczeni użyć, aby zapewnić jej wysoką efektywność. Do tego naprawienie czyichś błędów jest zazwyczaj droższe niż cała kampania wdrażana od zera. Dobre agencje marketingowe dbają o ciągły rozwój swoich pracowników i są na bieżąco z nowinkami. To ważne, ponieważ trendy w marketingu internetowym są dość dynamiczne i warto iść z duchem czasu.

Co więcej, specjalista może spojrzeć na nasze cele całościowo i doradzić też inne formy reklamy internetowej, które tylko wesprą skuteczność kampanii Google Ads (na przykład pozycjonowanie). W wielu przypadkach takie rozwiązania okazują się bardzo efektywne. Oczywiście, nauka marketingu internetowego to przydatna umiejętność, jednak jeśli nie chcemy ryzykować oraz tracić cennego czasu i pieniędzy, lepiej zdać się na specjalistów niż na samodzielne eksperymenty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.