Treści sponsorowane

Nowoczesny program do kontaktu z klientem: Freshworks dla małych i dużych firm

Artykuł sponsorowany.

Firma, która chce sprawnie komunikować się z klientami, potrzebuje dobrego oprogramowania. Freshworks dostarcza takich narzędzi – to nowoczesne, oparte na chmurze rozwiązania informatyczne, dodatkowo wzbogacone o generatywną AI. Są to produkty, które sprawdzą się zarówno w małej, jak i dużej firmie, a efektem końcowym jest zbudowanie długotrwałej relacji z klientem oraz poprawa wyników.

Jak działają narzędzia Freshworks?

Oferta Freshworks to pakiet nowoczesnych aplikacji chmurowych, które wspierają przedsiębiorstwa na kluczowych obszarach ich działalności. Jedną z nich jest komunikacja z klientami. Narzędzia Freshworks wykorzystują sztuczną inteligencję, dzięki czemu można zautomatyzować powtarzalne zadania i tym samym usprawnić wiele procesów związanych z obsługą klienta. Korzyścią jest chociażby skrócony czas reakcji – klienci szybciej mogą załatwić ważne sprawy i otrzymać profesjonalne wsparcie, a to pozytywnie wpływa na wizerunek marki.

Automatyzacja upraszcza także komunikację wielokanałową. Firma może korzystać z różnych form kontaktu: maili, czatów, social mediów, telefonów, i na każdym tym kanale klient otrzyma fachową pomoc, prócz tego działa jeszcze portal samoobsługowy, na którym użytkownik znajdzie odpowiedź samodzielnie. Aplikacje są tak zaprojektowane, żeby zgłoszenia od razu trafiały do odpowiednich agentów, a to wszystko redukuje czas obsługi klienta średnio o 30-50 proc.

Oprócz rozwiązywania problemów, narzędzia Freshworks dostarczane przez Togma pomagają budować kontakt z klientem. Działania są bardziej spersonalizowane – to zasługa ciągłej analizy aktywności użytkowników. Treści są dostarczane w odpowiednim momencie, a klient dostaje stworzone specjalnie dla niego powiadomienia, można też tworzyć skuteczne kampanie w czasie rzeczywistym, reagując na nowe zachowania użytkowników.

Dlaczego warto zainwestować w programy Freshworks?

Wdrożenie systemu od Freshworks skutkuje szybką poprawą efektywności przedsiębiorstwa. Są to rozwiązania nastawione na budowanie długotrwałych relacji z klientami, a ponieważ każdy pakiet usług jest dobierany indywidualnie do potrzeb danej firmy, to w bardzo krótkim czasie można zauważyć wzrost satysfakcji wśród klientów, lepszą wydajność zespołu, spadek liczby błędów. Obniżają się także koszty obsługi klienta.

Oprogramowanie dostarczone przez specjalistów z Togma nie wymaga przy tym zmiany całego systemu informatycznego firmy – nowe narzędzia można zintegrować z już istniejącymi kanałami komunikacji, sklepem internetowym, CRM.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.