Artykuł sponsorowany.
Rozwój technologii ułatwia gromadzenie danych na temat klientów, ich preferencji zakupowych i historycznych transakcji. Pomaga to w tworzeniu kampanii marketingowych i sprzedażowych. Te są jeszcze lepiej sprofilowane pod indywidualne potrzeby klienta i charakteryzują się większą skutecznością. Doskonale wykorzystują to specjaliści Directan, którzy od lat stawiają na personalizację w marketingu. Dowiedz się, jak to robią.
Znaczenie personalizacji we współczesnym marketingu
Z roku na rok rosną wymagania konsumentów. Stajemy się bardziej świadomi. Jednocześnie każdego dnia jesteśmy zalewani przez setki, jeśli nie tysiące, komunikatów informacyjnych i marketingowych. To sprawia, że firmom jeszcze trudniej dotrzeć do grupy docelowej. Kluczem jest tu personalizacja komunikacji. Ta nie byłaby możliwa bez gromadzenia danych, a następnie ich analizowania. Choć wiąże się to z większymi nakładami finansowymi, to jednak personalizacja działań marketingowych gwarantuje wyższą skuteczność. Z perspektywy okazuje się, że pomimo większego wkładu początkowego koszt pozyskania klienta jest niższy, a jego koszyk zakupowy ma wyższą wartość.
Kluczowe zalety personalizacji we współczesnym marketingu to:
- budowanie zaangażowania i lojalizacja klientów;
- poprawa doświadczeń klientów;
- zwiększenie konwersji sprzedażowej poprzez trafne dotarcie do grupy docelowej;
- optymalizacja kosztów prowadzonej kampanii.
Jak robią to specjaliści agencji Directan?
Specjaliści agencji marketingowej Directan od lat stawiają na pełne skupienie na potrzebach klientów. Zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest personalizacja działań. Właśnie dlatego każdą pojedynczą kampanię rozpoczynają od prac związanych z zebraniem danych i zrozumieniem potrzeb grupy docelowej oraz tego, jak trafia w nie dany produkt lub usługa klienta. Na tej podstawie projektowana jest kampania. W trakcie jej realizacji monitorowane są efekty. To czas, w którym można wprowadzić ostatnie korekty w celu zwiększenia konwersji sprzedażowej.
Dedykowane bazy danych od Directan
W personalizacji kontaktu pomagają bazy danych, które oferuje firma Directan. Obecnie posiada ona wysokiej jakości bazy konsumenckie (B2C) oraz biznesowe (B2B). Zawierają one kluczowe informacje o kliencie, w tym m.in. dane demograficzne oraz dane pogłębione. Pozwalają one na stworzenie spersonalizowanej komunikacji dostosowanej do potrzeb grupy docelowej oraz podstawowego założenia, które ma spełniać dana kampania. Korzystnie wpływa to na jej efektywność oraz na budowę wizerunku marki. Poza bazami danych firma Directan oferuje m.in.: telemarketing, kampanie marketingowe, kampanie leadowe, kampanie SMS i wiele więcej.
Postaw na skuteczne działania z Directan
Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie docierać do swojej grupy docelowej? Zachęcamy do zapoznania się z ofertą przygotowaną przez agencję Directan. Jej specjaliści przygotują dla Ciebie dedykowaną propozycję współpracy, a także przeprowadzą dla Ciebie szyte na miarę działania marketingowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Directan.