spotkanie w biurze
Marketing

Reklamy na Tik Toku – czym wyróżniają się spośród innych platform?

TikTok ma ogromny potencjał marketingowy ze względu na swój wielomilionowy zasięg. Wykorzystaj jego możliwości, aby skutecznie rozwinąć swoją firmę i zwiększyć jej rozpoznawalność!

Przyczyny fenomenu TikToka

W odróżnieniu od innych social mediów TikTok posiada niesamowitą umiejętność docierania do młodych ludzi. Ogromna większość, bo aż 80% użytkowników, to osoby z przedziału 13-21 lat. Uwielbiają one krótkie filmiki przedstawiające treść rozrywkową. Reklama na TikToku bazuje właśnie na krótkim przekazie o charakterze materiału wideo, dzięki czemu jest łatwa w odbiorze.

Nie chodzi przy tym o samo prezentowanie humorystycznych przekazów. TikTok zachęca do kreatywności i dzielenia się nią z rówieśnikami. Łatwa nawigacja między filmami o podobnej charakterystyce i sprawne działanie hasztagów sprzyjają przeglądaniu ogromnej ilości treści w krótkim czasie. Opis zawsze ograniczony jest do 100 znaków i jednego oznaczenia hasztagiem, więc umieszcza się ten najbardziej precyzyjny i konkretny. Fabrykamarketingu.pl umożliwia prowadzenie spersonalizowanych i unikalnych kampanii reklamowych na TikToku, które docierają do konkretnych odbiorców.

Natychmiastowy dostęp do treści na TikToku

Twórcy platformy zdecydowali się na genialny ruch, dostosowując swój produkt do urządzeń przenośnych. Internet mobilny o wysokiej przepustowości łącza dostępny jest niemal wszędzie, co wpływa na ogromny ruch wewnątrz aplikacji. Reklama na TikToku jest więc dostępna dla użytkownika w dowolnym miejscu i nie ogranicza się do jego przebywania np. przed komputerem lub telewizorem. Pionowy układ filmu wypełnia cały ekran, dlatego promowana usługa lub produkt są widoczne w odpowiednim formacie. Długość materiałów nie wymusza przetwarzania ogromnej ilości danych, tak jak to jest w przypadku innych platform wideo.

Dostosowanie treści do grupy docelowej

Zdecydowana większość użytkowników TikToka to „Pokolenie Z” nazywane również „generacją multitasking”. Powoduje to konieczność dokładnego przebadania przyzwyczajeń, sposobów zdobywania informacji i skłonności odbiorców. Fabrykamarketingu.pl rozumie ich specyfikę i tworzy kampanie przystosowane do odpowiedniego promowania oferty w połączeniu z atrakcyjnością dla widza.

„Pokolenie Z” cechuje się realizacją celów za pomocą technologii, potrzebą wyszukiwania informacji w Internecie i wytyczaniem dalekosiężnych planów. Przedstawiciele tej generacji wykształcili swój indywidualny język opierający się na technologii. Za jego pomocą chętnie dzielą się informacjami z rówieśnikami i są skłonni do nawiązywania znajomości. Nie są ograniczeni do konkretnego miejsca, lubią podróżować i odkrywać.

To wszystko sprawia, że stworzenie kampanii reklamowej wysyłającej konkretny przekaz wymaga wiedzy, umiejętności i kreatywności. Reklama na TikToku może być rewelacyjnym sposobem na przykucie uwagi wielkiej liczby użytkowników, którzy są potencjalnymi klientami. Aby rozszerzyć działanie swojego przedsiębiorstwa i dotrzeć z ofertą do jeszcze większego grona odbiorców warto skorzystać z możliwości, jakie daje fabrykamarketingu.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.