Ulotka.
Marketing

Ulotka idealna, która z pewnością zachęci do skorzystania z oferty!

Zastanawiasz się, co zrobić, aby ulotka Twojej firmy wzbudziła zainteresowanie, wyróżniła Cię z tłumu konkurencji, przyciągnęła uwagę i nie wylądowała niechciana w koszu? Jak maksymalnie wykorzystać ten marketingowy nośnik informacji i reklamy oraz odpowiednio dopasować go do charakteru marki i działalności? Stwórz z nami ulotkę idealną!

Jak dobrać ulotkę do charakteru działalności?

Ulotki to uniwersalne narzędzie marketingowe zarówno dla mniejszych, jak i większych firm o różnym profilu działalności. Wykorzystywane są w branży gastronomicznej, kosmetycznej, językowej, eventowej i w wielu innych gałęziach biznesu. Chcąc jednak stworzyć skuteczną formę reklamy, ulotkę należy dopasować zarówno do charakteru działalności firmy, jak również do grupy docelowej. Ważnymi elementami ulotki jest więc pomysłowa grafika, która w jasny i ciekawy sposób zaprezentuje Twoją markę czy ofertę firmy, dane kontaktowe oraz zwięzły przekaz informacji, które chcemy na ulotce umieścić. Warto tutaj skupić się na konkretnym, rzeczowym przekazie i sprecyzować cel, tak aby informacja nie była za długa, a przedstawione treści zachęciły do szczegółowego zapoznania się z proponowaną ofertą, zakresem usług czy nadchodzącym wydarzeniem. Rekomenduje się również przedstawienie korzyści zamiast suchych informacji, a także konkretne wezwanie do działania. Prawda jest taka, że pierwsze wrażenie i kilkusekundowa ocena wpływa na zaciekawienie bądź jego brak – zbyt dużo tekstu czy też rażąca grafika spowodują więc, że ulotka prawdopodobnie wyląduje w koszu. Chcąc zamieścić więcej informacji – np. menu restauracji czy też kupony promocyjne rekomenduje się zastosowanie ulotek składanych. Pierwsza strona pełni wtedy funkcję reprezentatywną i wzbudza zainteresowanie, a na drugiej jest więcej wolnego miejsca na zamieszczenie informacji.

Skuteczna ulotka – na co jeszcze zwrócić uwagę?

Oprócz oceny wzrokowej ulotki ważne są również odczucia dotykowe, przy projektowaniu i drukowaniu ulotki warto więc zwrócić uwagę również na parametry arkusza papieru – jego gramaturę, fakturę i grubość, a także efekty specjalne – laminowanie, złocenie, srebrzenie czy lakierowanie wybiórcze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.