męzczyzna korzystajacy ze sklepu internetowego
Finanse

Rozwiązania, które warto wprowadzić w swoim sklepie internetowym w 2021 roku

W sektorze e-commerce dostępne są rozwiązania dostosowane do zapotrzebowania konsumentów oraz właścicieli platform sprzedażowych. Moduły regularnie ulegają udoskonaleniom, poszerzając zakres dostępnych funkcji oraz zastosowań. Warto wiedzieć, które usługi warto wdrożyć, chcąc wpłynąć na decyzje zakupowe klientów.

PayPo

System umożliwia optymalizację wyników sprzedażowych i zbudowanie trwałych relacji z klientami. PayPo korzystnie oddziałuje ponadto na współczynnik konwersji, bazując na weryfikacji konkretnego konsumenta w czasie rzeczywistym. Usługa polega na odroczeniu terminu zapłaty za zakupy w sklepie internetowym bez naliczania dodatkowych obciążeń. System uwzględnia również zwroty i reklamacje. PayPo stanowi świetne rozwiązanie w przypadku e-handlowców zmagających się z problemem porzucanych koszyków. Usługa zwiększa również wartość zakupów realizowanych w sklepie internetowym. System PayPo oferowany jest m.in. przez operatora Przelewy 24.

BLIK

Polski System Płatności bazuje na sześciocyfrowych kodach generowanych po wybraniu odpowiedniej metody płatności. BLIK zaliczany jest do szybkich opcji finalizacji transakcji. Za jego pomocą można więc zwiększyć liczbę operacji realizowanych w sklepie internetowym. BLIK stanowi skuteczne narzędzie, umożliwiające sprzedaż produktów na etapie promocyjnym. System pozwala również na finalizację transakcji bez konieczności używania terminalu point of sale.

Social Commerce

Platformy sprzedażowe przez wielu sprzedawców wykorzystywane są jako efektywne media promocji oferowanych produktów. W obrębie Facebooka, Instagrama i Snapchatu użytkownicy mogą jednak zakupić reklamowany towar. W 2021 roku warto więc wykorzystywać social media jako dodatkowy kanał sprzedaży. Platformy zrzeszające dużą liczbę użytkowników mogą więc w istotny sposób wpłynąć na osiągane wyniki sprzedażowe. Social media stanowią świetne wsparcie dla handlowców rozpoczynających swoją działalność w sektorze e-commerce.

W 2021 roku warto wykorzystać dostępne media jako kanały sprzedażowe. Duże znaczenie ma również wdrożenie odpowiednich działań marketingowych. Wszystkie rozwiązania powinny być dostosowane do zapotrzebowania konsumentów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.