Bankowość elektroniczna zwiększa nasze możliwości korzystania z usług banku dzięki dostępności do naszych produktów bankowych przy wykorzystaniu wielu urządzeń przenośnych, w tym tabletu lub smartfona. Dzięki bankowości elektronicznej nie musimy już kontaktować się telefonicznie z konsultantem bankowym czy też składać osobistych wizyt w banku, co bywa czasochłonne.
Zarządzanie produktami bankowymi
System bankowości internetowej ma obecnie niemal nieograniczone możliwości. Korzystając z niego, możemy zarządzać naszym rachunkiem osobistym, sprawdzać stan naszych środków, wykonywać przelewy, określać limity transakcyjne czy też przygotowywać zestawienia operacji w różnej konfiguracji, jeśli chodzi o daty lub rodzaj wpływów/wydatków. System bankowości elektronicznej pozwala także na podejmowanie decyzji związanych z naszym kredytem gotówkowym oraz kartami kredytowymi (jak np. jej spłata lub rozłożenie zakupów z kartą na dogodne dla nas raty). Wystarczy, że wybierzemy interesującą nas opcję z wykorzystaniem wygodnego w obsłudze interfejsu, by załatwić szybko i sprawnie większość spraw samodzielnie.
Przydatne usługi dodatkowe
Bankowość elektroniczna pozwala na skorzystanie z całej gamy przydatnych usług dodatkowych. Wystarczy, że postawimy na odpowiedni bank, a będziemy się mogli cieszyć rozwiązaniami idealnie dopasowanymi do naszych potrzeb. Doskonałym tego przykładem jest Santander Consumer Bank – bank od kredytów. W ramach bankowości elektronicznej zyskujemy tutaj takie udogodnienia jak:
– zmiana numer PIN dla karty, jej czasowe zablokowanie lub zastrzeżenie, w razie zagubienia lub też podejrzenia kradzieży,
– szybka spłata zobowiązań kredytowych.
Oferta banku jest przy tym cały czas rozbudowywana tak, by doskonale dopasować ją do potrzeb klientów o różnych oczekiwaniach. Warto w związku z tym na bieżąco śledzić informacje, które pojawiają się na stronie internetowej lub też w darmowych aplikacjach bankowych. Szeroka gama usług dodatkowych dostępnych elektronicznie sprawia, że bankowość elektroniczna staje się obecnie podstawą zarządzania zarówno finansami, jak i bieżącymi sprawami życia codziennego.
Zawsze bieżąca informacja na temat produktów bankowych
Bankowość internetowa zapewnia stały dostęp do bieżącej informacji na temat dostępnych produktów bankowych i związanych z nimi promocji. Za pomocą systemu powiadomień, jesteśmy stale informowani w interesujących nas kwestiach. Nie musimy się zatem martwić o to, że przepuścimy okazję na np. dodatkowe oszczędności w ramach wysokiego oprocentowania lokaty lub rachunku oszczędnościowego czy też nie skorzystamy z karty kredytowej na dogodnych warunkach, w pierwszych kilku miesiącach jej użytkowania. Informacje na temat promocji przesyłane są za pomocą skrzynki na naszym prywatnym koncie założonym w banku lub też w formie wyskakującego okienka w aplikacji bankowej. Korzystając z tak cennego źródła informacji, nie musimy już przeglądać strony internetowych banków ani czytać drukowanych folderów.
Bankowość elektroniczna – jak wybrać najlepszą ofertę?
Bankowość mobilna jest dostępna w ofercie niemal wszystkich banków działających na terenie Polski. Jak zatem wybrać bank, który spełni nasze wszelkie oczekiwania? Powinniśmy kierować się przede wszystkim opiniami klientów dostępnymi w rankingach banków online oraz ofertą w zakresie interesujących nas usług dodatkowych. Doskonałe recenzje zbiera w tych kwestiach Santander Consumer Bank – bank od kredytów. W ramach bankowości elektronicznej zyskujemy tutaj dostęp do zarządzania większością dostępnych produktów bankowych, a także spłaty karty kredytowej, limitów oraz raty kredytów bez dodatkowych kosztów. Dodając do tego niezwykle intuicyjny interfejs bankowości internetowe, w tym bezpłatnej aplikacji mobilnej, można śmiało powiedzieć, że Santander Consumer Bank spełni oczekiwania każdego klienta banku, któremu zależy na kompleksowej obsłudze jego produktów, bez względu na poziom umiejętności technicznych.